Plage des trois frères à Dubrovnik

# Plage des trois frères à Dubrovnik

Južna dalmacija

Dubrovnik

Pošalji svoj sadržaj

Komentiraj ili nadogradi ovaj članak, napiši novi. Registracija nije neophodna
tekst
lokacija
Dubrovnik
14.03.2017. 12:33 dodajeIvan

La plage des Trois Frères est située au pied des rochers orientaux à côté de Dubrovnik. C'est très attrayant mais toujours mal visité. Il y a une plage pour un événement tragique qui s'est passé sous les rochers. Comme l'histoire le dit "Pendant la tempête, de grandes vagues ont porté le bateau où étaient trois frères. Le bateau a été brisé par les rochers et les frères sont morts. " La plage est à environ 10 kilomètres au nord-ouest de Dubrovnik, entre les villes de Vrbica et Štikovica. C'est une plage spéciale car elle ne peut être atteinte que depuis la mer, ce qui signifie que la paix et la tranquillité sont presque garanties ici. Si vous avez un bateau, un petit yacht ou un autre bateau, venez profiter de la solitude, du gravier propre et de la belle mer.

Recommandation: plage de Lapad Dubrovnik.

 

Prati nas na facebooku za više članaka o Hrvatskoj. Podijeli ovaj članak klikom na gumbe desno. Hvala
  Nadogradi ovaj zapis

Bio si na ovom mjestu? Podijeli s nama svoja iskustva ili fotografije.
Napiši svoju verziju članka. Nagrađujemo vlasnike apartmana.

Pišete kao gost. Registrirajte se ili prijavite i potpišite vaš tekst sa vašim imenom ili nickom i zadržite opciju editiranja unosa u bilo koje vrijeme.
Ako ste vlasnik apartmana koji je oglašen na rezerviraj.hr, link prema vašem oglasu će biti ispod teksta koji unosite kao nagrada za vaš trud.
Gost
odaberi sliku sa računala