Plage de Paška Vrata, île de Pag

# Plage de Paška Vrata, île de Pag

Sjeverna dalmacija

Metajna (otok Pag)

Pošalji svoj sadržaj

Komentiraj ili nadogradi ovaj članak, napiši novi. Registracija nije neophodna

La plage de Paška Vrata est située sur le côté est de l'île de Pag, mais dans la crique, la plage est donc face au centre de l'île. L'endroit le plus proche est Metajna qui est à environ 2 kilomètres. Dans la plage de Paška Vrata, on trouve une Ručica beaucoup plus familière, l'une des plus belles plages de Croatie, beaucoup plus visitées. La plage de Paška Vrata est assez semblable à la menottes, mais avec beaucoup plus d'intimité et moins d'encombrement en raison de l'accès difficile, car la plage ne peut être atteinte qu'en marchant. Il n'y a pas de plage sur la plage (le café le plus proche est à environ 1 km sur la plage de Ručica), ainsi que pas d'ombre à moins de la trouver sous une des falaises énormes qui forment cette plage.

 

Prati nas na facebooku za više članaka o Hrvatskoj. Podijeli ovaj članak klikom na gumbe desno. Hvala
  Nadogradi ovaj zapis

Bio si na ovom mjestu? Podijeli s nama svoja iskustva ili fotografije.
Napiši svoju verziju članka. Nagrađujemo vlasnike apartmana.

Pišete kao gost. Registrirajte se ili prijavite i potpišite vaš tekst sa vašim imenom ili nickom i zadržite opciju editiranja unosa u bilo koje vrijeme.
Ako ste vlasnik apartmana koji je oglašen na rezerviraj.hr, link prema vašem oglasu će biti ispod teksta koji unosite kao nagrada za vaš trud.
Gost
odaberi sliku sa računala